Czy warto w dzisiejszych czasach, nadal warto mieć i aktualizować strony internetowe, skoro tak łatwo można po prostu zaistnieć w mediach społecznościowych? Krótka odpowiedź brzmi: TAK!
Panuje powszechne przekonanie, że w dzisiejszych czasach wystarczy profil firmowy w mediach społecznościowych. Mimo, że firmy powinny prowadzić profile w mediach społecznościowych, ponieważ pomaga to w eksponowaniu i promowaniu firmy, to strona internetowa jest nadal koniecznością. Oto tylko niektóre korzyści płynące z posiadania własnej strony internetowej.
Masz pełną kontrolę
W przypadku mediów społecznościowych jesteś ograniczony ich platformą i algorytmem. Ogólnie rzecz biorąc, możesz przesłać logo i obraz nagłówka, ale nie możesz zmienić układu strony, ani w żaden sposób kontrolować działań użytkownika. Witrynę można całkowicie dostosować, aby odzwierciedlała Twoją markę. Kolory, sekcje, układy, zdjęcia, blogi, linki i ogólne wrażenia użytkownika… wszystko jest w Twoich rękach!
Google uwielbia witryny dobrej jakości
Jeśli chcesz mieć większą szansę na pojawienie się w wynikach wyszukiwania i zdobycie klientów, którzy szukają dokładnie tego, co masz do zaoferowania, to w pełni zoptymalizowana, unikalna strona internetowa jest koniecznością.
Ponieważ ludzie częściej niż kiedykolwiek korzystają z Google aby znaleźć interesujące ich usługi i produkty , ważne jest, aby mieć taką witrynę internetową, aby można było znaleźć i dowiedzieć się więcej o Twojej firmie.
Podczas gdy niektóre strony mediów społecznościowych są indeksowane przez Google, witryna internetowa daje większe szanse na pojawienie się w wynikach wyszukiwania przez osoby używające Twoich słów kluczowych.
Stajesz się wiarygodny
Strona internetowa sprawia, że firma wygląda bardziej wiarygodnie. Pokazuje, że poważnie podchodzisz do biznesu, zwłaszcza w przypadku profesjonalnie wyglądającej strony, która została zaprojektowana z myślą o użytkownikach. Z pewnością pomaga budować zaufanie, które zachęca konsumentów do zakupów u Ciebie.
Twoi konkurenci mają strony internetowe
Po prostu, firmy które posiadają stronę internetową mają przewagę nad tymi, którzy tej strony nie mają. Jeśli konsumenci poświęcają swój czas na badanie produktów, a Ty nie masz strony internetowej, to oczywiście bardziej prawdopodobne jest, że sprzedaż trafi do konkurencji, która ją posiada.
Zawsze otwarte
Twoja witryna jest dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, więc jeśli ktoś chce dowiedzieć się czegoś więcej o Twoich produktach i usługach to może uzyskać wszystkie potrzebne informacje kiedy tylko ma na to ochotę. Jeśli masz witrynę e-commerce, użytkownicy mogą robić zakupy w dowolnym momencie, a nie tylko w godzinach pracy.
Opłacalne narzędzie marketingowe
Witryny internetowe nie muszą być trudne w zarządzaniu i kosztować majątek. Wystarczy skorzystać z naszych usług, a my stworzymy dla Ciebie stronę internetową, która będzie profesjonalna, świetnie zoptymalizowana, przyjazna użytkownikom i co równie ważne – nie nadszarpnie Twojego budżetu. Zapraszamy do kontaktu 🙂